ROBNOR Kft. - Telephely, ügyfélszolgálati iroda: 4400 Nyíregyháza, Új utca 35. , Székhely: 1082 Budapest, Corvin stny. 3. IV/3. - Telefon: 42/313-032, Fax: 42/311-763

Panaszkezelés

Panaszkezelési rendszer
 

Minőségirányítási rendszerünk kidolgozásával arra törekszünk, hogy az ügyfelek igényeit maximálisan kielégítsük, számukra minőségi oktatást nyújtsunk.

Az ügyvezető a képzés indításakor megtartott tájékoztatón ismerteti a hallgatókkal, hogy az esetlegesen felmerülő problémájukkal elsődlegesen, közvetlenül külső munkatársunkhoz forduljanak. Amennyiben külső munkatársunk a felmerült problémát saját hatáskörében meg tudja oldani, köteles a szükséges intézkedést végrehajtani.

 Társaságunk minden munkatársának kötelessége:

a tudomására jutott információt bizalmasan kezelni,
a panaszokat korrektül és előítéletektől mentesen kezelni,
jelezni a problémát az ügyvezető felé,
megszüntetésére vonatkozó javaslatokat tennni,
törekedni a kompromisszum kialakítására.

Amennyiben az ügyvezető nem látja megalapozottnak a panaszt, tájékoztatja a hallgatót a további jogorvoslati lehetőségekről.Amennyiben a külső munkatárs saját hatáskörében eljárva nem tudja megoldani a problémát, azt a hallgató írásban benyújthatja az ügyvezető felé. Az ügyvezető kivizsgálja a felmerült problémát. Intézkedéséről, döntéséről a hallgatót írásban értesíti 30 napon belül.

Az ügyfélszolgálaton (4400 Nyíregyháza, Új utca 35.) rendelkezésre áll nyomtatvány a panaszkezeléshez. Amennyiben bejegyzést észlelnek munkatársaink, az ügyvezető azonnal intézkedik a probléma kivizsgálásáról.

Az alábbi e-mail címen is jelezheti problémáját: robnornyh{kukac}gmail.com